14 Ağustos 2010 Cumartesi

İngilizce Pratik İfadeler - Söz verme - İleri

I guess I'd better stop overspending.
Herhalde çok para harcamayı kesmeliyim.

I suppose I really ought to go to the gym.
Sanırım gerçekten spor salonuna gitmeliyim.

I really should diet, but then again...
Gerçekten diyet yapmalıyım ama sonra ...

There's nothing for it. I'll have to do it.
Kaçış yok bunu mutlaka yapmalıyım.

I promise I'll try harder to arrive early.
Söz veriyorum daha erken gelmeye çaba göstereceğim.

I have every intention of passing the test.
Sınavı mutlaka geçme amacındayım.

Never again will you catch me snoring.
Beni bir daha asla horlarken yakalamıyacaksın.


Nothing is going to stop me finishing..
...yı bitirmemi hiçbirşey durduramaz.

No matter what happens, I'm going to win..
Ne olursa olsun, ...yı kazanacağım.

Come hell or high water, I'll pay it back.
İki elim kanda olsa bunu geri ödeyeceğim.