16 Temmuz 2021 Cuma

İNGİLİZCE SOHBET SORULARI - ERKEK ARKADAŞA SORULAR



How many times did you want to kiss me before our actual first kiss?
İlk öpücüğümüzden önce beni kaç kez öpmek istedin?

Do you like kissing in the dark or kissing in the rain more?
Karanlıkta öpüşmeyi mi yoksa yağmurda öpüşmeyi mi daha çok seversin?

How would you describe the way I kiss?
Öpüşme şeklimi nasıl tarif edersin?

What is your favorite physical feature of mine?
En sevdiğin fiziksel özelliğim nedir?

What do you see when you close your eyes kissing me?
Beni öperken gözlerini kapattığında ne görüyorsun?

Do you like to cuddle?
Sarılmayı sever misin?

Would you rather hug for 5 seconds or kiss for 1 second?
5 saniye sarılmak mı yoksa 1 saniye öpüşmek mi istersin?

Would you kiss me on the nose?
Beni burnumdan öper misin?

Would you kiss me on the forehead?
Beni alnımdan öper misin?

If you could describe me with 3 words, what would they be?
Beni 3 kelime ile tanımlayacak olsan bunlar ne olurdu?

What is your favorite pet name for me?
Benim için en sevdiğin evcil hayvan ismi ne olur?

How would you describe the way I smell?
Kokumu nasıl tarif edersin?

What’s something I do, that I don’t realize I do, that you love?
Yaptığım, yaptığımın farkında olmadığım, senin sevdiğin şey nedir?

Is there anything you dislike about me?
Bende hoşlanmadığın bir şey var mı? 

What is a quirky thing about me that you love?
Benimle ilgili sevdiğin tuhaf bir şey söyler misin?

Would you ever write a song for me?
Benim için bir şarkı yazar mıydın?

Would you ever write a poem about me?
Benim hakkımda bir şiir yazar mıydın?

Would you take a break from your favorite hobby to spend time with me?
Benimle vakit geçirmek için en sevdiğin hobine biraz ara verir misin?

Do you get butterflies when you read my notes?
Notlarımı okurken midende kelebekler uçuşuyor mu?
 
Does it make you smile when I send you a text message?
Sana mesaj gönderdiğimde gülümsüyor musun

Have you ever had a dream about me?
Benimle ilgili bir rüya gördün mü?

What is your favorite dream that involved me?
İçindeb benim olduğum ve en sevdiğin rüya nedir?

Would it embarrass you if I called you a pet name in front of your friends?
Arkadaşlarının önünde sana evcil hayvan ismi desem utanır mısın?

If you caught another guy trying to pick me up, what would you do or say?
Beni ayartmaya çalışan başka birini yakalasan ne yaparsın ya da söylersin?

Has a sad movie ever made you cry?
Hüzünlü bir film seni hiç ağlattı mı?
    
What is your ideal date?
İdeal randevun nasıldır?

If you have a vision of the perfect date to take me on, what is it like?
Beni götüreceğin ideal randevunun kafandaki görüntüsü nasıl ? 

Do you prefer that I make the first move?
İlk hareketi benim yapmamı mı tercih edersin?

Do you mean it when you say you love me?
Beni sevdiğini söylediğinde bunu mu kastediyorsun?

Does it mean a lot to you when I say I love you?
Seni sevdiğimi söylediğimde senin için çok şey ifade ediyor mu?

Does it make you feel good when I tell you how cute you are?
Sana ne kadar tatlı olduğunu söylemem seni iyi hissettiriyor mu?

What is your fondest childhood memory?
En sevdiğiniz çocukluk anınız nedir?

How old were you when you had your first kiss?
İlk öpücüğünüzü kaç yaşında aldın?

Do you prefer a date watching movies at home, snuggled up on the couch, or out at the movie theater?
Evde film izlenen bir randevuyu mu, dışarda sinemada bir randevuyu mu ya da evde kanepede uzanacağın bir randevuyu mu tercih edersin? 

If I were to make you breakfast, what would you want it to be?
Sana kahvaltı hazırlasaydım, neler olmasını isterdin?

If I were to cook you dinner, what would make you the happiest?
Sana yemek yapacak olsam seni en çok ne mutlu ederdi?

Would you ever dress up for no reason and just dance with me anywhere, even an empty parking lot?
Hiç sebepsiz giyinip benimle herhangi bir yerde, hatta boş bir park yerinde bile dans eder miydin?

How would you describe your family?
Aileni nasıl tarif edersin?

Do you think your family will like me too?
Ailenin de beni seveceğini düşünüyor musun?

Would you enjoy a hot air balloon ride over a pretty terrain?
Benimle güzel bir arazide sıcak hava balonu yolculuğunun tadını çıkarır mısınız?

What would be your ideal vacation with me?
Benimle ideal tatilin nasıl olurdu?

Do you let me win games?
Oyunları kazanmama izin verir misin?

If you didn’t win anything in a carnival game, would you try again?
Bir karnaval oyununda hiçbir şey kazanmamış olsaydın, tekrar dener miydin?

Would you rather take me camping or on a tropical vacation?
Beni kampa mı yoksa tropik bir tatile mi götürmeyi tercih edersin?

Would you rather go on a road trip with me or with friends?
Benimle mi yoksa arkadaşlarınla ​​mı bir yolculuğa çıkmayı tercih edersin?

Would you ever take me on a trip with you and your friends?
Beni sen ve arkadaşlarınla ​​bir yolculuğa çıkarır mısın?

What things do I do that make you blush?
Ne yapsam seni utandırır? 

Would you prefer to lay on a beach with me to get a tan or get playful in the water?
Benimle kumsalda uzanıp bronzlaşmayı mı yoksa suda eğlenmeyi mi tercih edersin?

When was a time that you laughed the hardest?
En son ne zaman çok güldün? 
 
What’s the craziest thing you’ve ever done?
Yaptığın en çılgınca şey nedir?

What’s the craziest thing you’d do for me?
Benim için yapacağın en çılgınca şey nedir?

Is there anything that I’d be surprised to find in your bedroom?
Yatak odanda bulsam şaşıracağım bir şey var mı?

Who’s your celebrity crush?
Ünlülerden aşkın kim?

Who knows you best?
Seni en iyi kim tanır?

What’s your best feature?
En iyi özelliğin ne?

What’s your favorite piece of clothing?
En sevdiğin giysi nedir?

How can you tell that you’re going to be friends with someone?
Birine arkadaş olacağını nasıl söylersin?

What’s your favorite thing about traveling?
Seyahat etmekle ilgili en sevdiğiniz şey nedir?

What is your favorite memory of me so far?
Benimle ilgili şu ana kadar en sevdiğin anı ne?

If I was really sad, what would you do to cheer me up?
Gerçekten üzgün olsaydım, beni neşelendirmek için ne yapardın?

If I looked completely different, would you still love me?
Tamamen farklı görünseydim, beni yine de sever miydin?

Would you risk your life to save mine?
Benimkini kurtarmak için hayatını riske atar mısın?

Do I make you happy?
Seni mutlu ediyor muyum?

Do I make you want to reach your fullest potential?
Sende tam potansiyeline ulaşma isteği uyandırıyor muyum?  

Do I make you want a future with me?
Benimle bir gelecek istemeni sağlıyor muyum?

Do you think I’m cute?
Benim sevimli olduğumu düşünüyor musun?

Do you think I’m pretty?
Sence ben tatlı mıyım?

Do you think I look cute even when playing tomboy sports?
Erkek fatma sporları yaparken bile şirin göründüğümü mü düşünüyorsun?

Would you take me out to see a chick flick?
Beni kadınların beğeneceği bir filmi izlemeye götürür müsün?

If I was scared, would you hold me?
Eğer korksaydım, bana sarılır mıydın? 

Do I look cute while working out?
Çalışırken şirin mi görünüyorum?

If we are watching a scary movie, can I hide my eyes and cuddle you close?
Korku filmi izliyorsak, gözlerimi saklayıp sana sarılabilir miyim?

Would you take my hand to dance, even if nobody else was on the dance floor?
Dans pistinde başka kimse olmasa bile beni dansa kaldırır mısın?

What kind of flower would describe me?
Hangi çiçek beni tanımlar?

Would you ever take me out on a picnic under the stars?
Beni yıldızların altında pikniğe götürür müsün?

If I was a dessert, what would I be and why?
Bir tatlı olsaydım, ne olurdum ve neden?

Would you give me a piggyback ride if my feet hurt?
Ayaklarım ağrırsa beni sırtında gezdirir misin?

Would you hold my hand in public?
Elimi herkesin içinde tutar mısın?

Would you kiss me in public?
Beni herkesin içinde öper misin?

Do you like it when I touch your face?
Yüzüne dokunduğumda hoşuna gidiyor mu?

Where is your favorite place to be kissed?
Öpülmeyi en sevdiğin yer neresi?

Where is your favorite place to kiss me?
Beni öpmek için en sevdiğin yer neresi?

Where is your favorite place to be massaged?
Masaj yapmayı en sevdiğin yer neresi?

Would you ever go skinny dipping with me?
Benimle çıplak yüzer misin? 

Would you ever take a bath with me?
Benimle hiç banyo yapar mısın?

Would you kiss me on the wrist?
Beni bileğimden öper misin?

Would you kiss me on the neck?
Beni boynumdan öper misin?